İlk Yazı

Daha önce de blog yazdım, hatta hala durur ama orası öyle kalsın. Açılış amacı zaten çok geride kaldı. Neyse odaklan çekirge!

Mevcut düzenime ara veriyorum. Yeri geldiğinde geri çekilmesini bilecek insan. 10 küsur yıldan sonra baba ocağına dönüyorum. Ankara’ya bir süre ara! Hedefleri gerçekleştirmek için bir zorunlu ayrılık… Hatta şimdi şehirlerarası otobüs ile yolun İlk molası geride kaldı da yazıyorum. Hava soğuk ve karlı, tam ayrılık havası ama hissizim ya da rahatlamış demeliyim bilemedim bak. Tek derdim şimdilik ardımda bıraktığım kadın! Ki onunla da yeni başladık, tam benlik hareket! Hayırlara vesile artık; ama sürsün isterim, sürmeli! Şimdiden özledim hatta, bak bu fena işte!

Neyse özeti şudur; blog bu ara dönemine tanıklık etsin, kaydı olsun. Planları yazmalı, yazmalı ki kendini bağlamalı insan. O da yetmez sana, ona buna açmalı ki bağına kancalar atmalı, şahitler bulmalı!

Şimdilik bu kadar, özlem dindirmez ama biraz sevgili ile yazışıp, kitaba (Svetlana Aleksiyeviç’ın İkinci El Zaman’ı) devam!

Yayınlayan

flaneur

Bak bir ara veriyorum. Burası da o araya dair! Yazılar kendime ama sana da bir bağ kurduruyorsa ne ala!

Bir Cevap Yazın

