Şans!

İnançlı bir insan değilim, bu yüzden şansa da inanmam ama yine de yanlış zamanda gelen fırsatlar için sanırım yine en makul açıklama şans!

1 ay kadar önce yapmış olduğum bir başvuru üzerinden, bambaşka ve çok iyi bir pozisyon ile ilgili az önce telefonla aradılar. Hepimizin çok iyi bildiği bir demokratik kitle örgütünde iyi pozisyondaki açık için ulaştılar. Ne yazık geri çevirdim. Hani bundan sonra 2 hafta kadar önce aramış olsalar, balıklama atlayacağım bir iş. Ama şimdi evi dağıt, Edirne’ye dön ve sonra ilk teklifte hop geriye dön! Çocuk oyuncağı değil ya hayat! Lakin çocuğa şaka yapar gibi kapını çalabiliyor işte!

Ben çok üzülmedim de salak gibi aramayı sevgilime söyledim. Eh ister istemez üzüldü, heyecanla sen ne yaptın diye sordu. Geri çevirdiğimi söylediğimde ne kadar üzüldüğünü ancak hayal edebilirim. Ama en azından anlayışla karşıladı ya da öyle görünmeye zorladı kendisini. Böyle bir insanla birlikte olduğum için kendimi ne kadar şanslı saydığımı anlatamam. Bak laf arasında yine şans dedim, inanmasam da dilimde yer buluyor ya garip! 🙂

Yayınlayan

flaneur

Bak bir ara veriyorum. Burası da o araya dair! Yazılar kendime ama sana da bir bağ kurduruyorsa ne ala!

Bir Cevap Yazın

