Gündem vs Carpe Diem Bebek

TDK bu keliminin ikinci anlamı için diyor ki: “2. Yaşanan günlük olaylar”. Günlük olayların da ne dünü vardır ne de yarını. Tabi ki sebepsiz sonuç olmaz ama tanımı da ortada; “günlük”. Bugün var yarın yok. Hatta acısı, yükü ne kadar ağır olsa da anlıktır, geçicidir.

İşte bu yüzden gündemden uzak durmaya çalışıyorum. En can alıcı haberlere bile başlık dışında bakmamaya çalışıyorum. Zaten güvenilir olan bir iki kaynak ile bunun zıttı yayınların başlıklara bakınca işin rengi hemen görünür oluyor. Ötesinde kaybolmamaya zorluyorum kendimi. Keza bu tutumu blogda da götürmeye niyetliyim. Yoksa yaz gündem üzerine, gelsin ziyaretçi/takipçi! Buradan da blog yazıyorum ama gelen giden yokçulara bir tiyo çıkmış oldu, hadi yine iyisiniz.

Ha bu demek değil ki  “ay ben apolitiğim annem!”. Şu anki ülkede yaşayıp da muhalif durmamak için ya gerizekalı olmak ya da iktidarın yamacında olup etinden sütünden yararlanıyor olmak gerek. Özeti apolitiğim diyen dalyaraklar ne kadar gereksizse gündem içinde kaybolup vatan/millet/sakarya/iş/emek/hak/hukuk/… diyenler de o kadar bir, o kadar Hak’tan!(Hakkı bok ile değiştir tekrar, oku bence sakıncası yok). Şimdi yukarıdaki anahtar kelimelerden ve bunların peşe dizilmesinden nereden vuracağım ben bu arkadaşa diye tetiklendin. Evet, evet tetiklendin biliyorum ama bir dur soluklan kovboy! Olay sadece gündem üzerinden boğulmak/boğulmamak. Yani odaklan çekirge!

Az önce dediğim gibi blogda gündem üzerine yazmamaya kararlıyım. Hani arada bir iki kelam kaçarsa bana bu yazıyı kapak yaparsan, eline ne güzel yakışır hem de ayağın alışır!

 

Yayınlayan

flaneur

Bak bir ara veriyorum. Burası da o araya dair! Yazılar kendime ama sana da bir bağ kurduruyorsa ne ala!

Bir Cevap Yazın

