Karlı Sabah Yazısı

Saraçlar Cd. ve Çilingirler Cd.

Ne güzel neredeyse kesintisiz 10 kadar yazı yazmışsın neden ara veriyorsun değil mi? Lakin olur arada böyle haller. Zaten işten eve gelince hiçbir şeye el atasım yok, o yüzden bloga ayrıcalık yapacak değilim.
Soğuk havaları severim hatta kışım cennet yazım cehennemdir. Ankara’dan ayrılmadan önce soğuk havalar kapıya dayanmıştı ama kar bir türlü gelmemişti. Lakin ben ayrıldım bitmez bir Ankara’da kar hava durumu peydah oldu! Yağdı, yağmadı derken 2 gündür haberler bembeyaz Ankara sokaklarından, insanların eğlencelerinden sahneler gösteriyor. Nazar ettim, bilin!

Gelelim Edirne’ye çoğu insan bilmez ama burası kışın dondurur. Hani ben ki üşümeyen insan, kış rüzgarından tokat yedim mi kemiklerim sızlar. Rakım 30’dur ama yüksekliği değil işlevi diyelim. Eh malum hava durumlarında dinlendiğiniz “Balkanlardan gelen soğuk hava dalgası”nın ilk merhaba dediği yerdir Edirne. Ama bu kış karın lafı bile geçmiyordu ki dün öğlene kadar. Öğlen saatleri gibi hafif hafif başladı. Yüzüme hemen tebessümü oturdu. Anlayacağın kar yağışını çok severim. Kar demek; salep, sıcak çorba, dışarıda eğlence, içte huzur demek benim için. Ama tutacak gibi değildi. Neyse ki sabaha kadar ara yağdı da sokaklar beyaz uykunun altında kalmış. İyi de oldu; bloga bir yazı daha düşmüş oldum.

Not: İncecik kar izi ile bizimkiler kar tatilini konuşuyor ve kar tatili!

Yayınlayan

flaneur

Bak bir ara veriyorum. Burası da o araya dair! Yazılar kendime ama sana da bir bağ kurduruyorsa ne ala!

Bir Cevap Yazın

