Kestaneli Hastalık Yazısı

Evet Edirne’nin kışı beni de yatağa yatırdı! Edirne’nin rakım 40m, denizi yok (2 nehiri var Meriç ve Tunca)! Ama dağların soğuna, deniz kenarı şehrin nemine sahiptir. Eh bir de hepimizin TV’den tanıdık olduğu Balkanlardan gelen soğuk hava dalgasının ilk selam çaktığı yerdir. Hoş soğuk bana pek dokunmaz ama salgın tadındaki kış hastalıklarına her insan gibi savunmasızım!

Dün dükkanda saatler geçmedi. Eve geldiğimde de hastalığın kırgınlığından dizüstü önünde kıpırdamaya mecalim olmadan ancak film izleyebildim. Neyse ki film harcanan süreye değdi de gece boş geçmedi.

Bu sabah aslında dinlenmiş uyandım ama yine de kırgınlık varken kendimi zorlamak istemedim. Kardeş de hastaydı ama durmadı işe gitti. Öğleden sonra da evde durmaktan sıkılınca annem ile alışverişe çıktık. Lan hikaye git gide sıkıcı bir hal alıyor. Neyse oku da sıkıntıma ortak ol, değil mi!

Neyse burada seni özgür bırakarak en azından dün geceki film ile noktalayım.

Snowden: Film gösterime yeni girecek ama torrenta çoktan blurayripi düşmüştü. Aslında izlemeye istekli değildim ama hastalık anında güzel bir filmi hiç etmek istemediğimden filmi indirdim. Hikayeyi zaten biliyorsundur; ABD istihbarat servisinde çalışan bir ajan, açıklamaması gereken bilgileri basına verir ve sonra Rusya’ya sığınmak zorunda kalacak kadar kendi ülkesinin hışmına uğrar. Film biraz belgesel tadında ama Snowden’ın neden bu kararı aldığını çok iyi anlatıyor ve belki de izledikten sonra benim gibi filmdeki paranoyaya teslim olacaksın.

Peki bu yazıda kestane nerede diye soracaksın ama yazının başında hemen yanımdaydı, artık sizlere ömür! 🙂

Yayınlayan

flaneur

Bak bir ara veriyorum. Burası da o araya dair! Yazılar kendime ama sana da bir bağ kurduruyorsa ne ala!

“Kestaneli Hastalık Yazısı” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

